Monday 2 April 2012

Si Hacker .




Tumblr_m0zx0dpepi1rrxbw8o1_500_large


*klik untuk tumbesaran nestle*

Sejak akhir - akhir ini , ramai penggunaan Facebook yang kena hack. termasuk la kawan Shah. tapi dia paling kesian dalam kalangan yang kena hack tu. Refer balik kepada gambar status yang Shah letakkan di atas. Sangat memalukan Si Owner yang sebenar. Si hacker sengaja meng-update perkara - perkara yang tidak senonoh sehingga mengaibkan orang lain. ada yang Si hacker tu siap  TOLONG tukarkan password.

Kepada Si heacker yang tak bermaruah , tidak berperikemanusian dan segala yang buruk aku bagi dekat kau , apa yang kau dapat bila hack facebook orang lain ? kau tak pernah terfikir ke apa tanggapan orang lain ? dah la suka - suki kau je tukar password orang lain.

Kau dah pandai sangat pergi bantu orang lain buat kerja amal  ke hapa ke , ini tak . pergi aibkan orang lain adala. cuba kau cakap dengan aku , apa yang kau dapat ! aku betul - betul tak puas hati dengan kau ! Kalau kau Hack untuk tujuan yang baik tidak mengapa , ini tidak ! cuba kalau kitaorang pulak yang buat dekat kau , apa yang kau rasa ?

AKU BENCI HACKER !

Heartfelt ,
Querido

2 Comment :

Ayien Ocaca said...

kawan yien pon rmai kena....pon kes sama la....update ayat2 lucah and memalukan

Anonymous said...

siot je perangai -,-