Wednesday 25 December 2013

Cuti. Nak. Habis. Grr.

Bismillah.


cuti aku sebagai pelajar sekolah yang berumur 16 tahun nak habis dah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 dan sungguh aku kata 2013 ni banyak gila benda terjadi! full of lessons maybe. sungguh. banyak air mata. perit. luka. heh.

Jadi aku harap sangat 2014 ni banyak memberi aku kebahagiaan kepada aku. insyaAllah. yang pastinya mesti tahun depan tak cukup tanah nak jejak lagi. ber plus plus lagi. dengan prs nak berkejarnya. dengan pps lagi. holamak. nasib baik kelas aku tak handle sekali. memang angkat bendera putih dulu la. taknak aku berlambak lambak kerja. haha. cukup la dengan segala bukit bukau ini.

Yang paling lawaknya aku check stats blog aku. naik title entri aku "selepas result pmr" selepas result pmr keluar haritu. haha. aku pun bukannya ingat pun aku tulis benda apa dalam entri tu. haha. k kejam habis.

konklusinya harapan aku untuk 2014 ni (taknak guna azam sebab tak pernah terlaksana pun azam holamak aku tu. bedebah je) :


  • kalahkan mukh dalam spm dan trial and what so ever. sebab taknak kalah dengan dia. insyaAllah boleh.
  • dapat 10A+ dalam trial and spm. aamin!
  • by hook and by crook kena jadi senior yang 'baik'. k nampak macam sangat mustahil haha. 

Querido,
Shah.


0 Comment :