Monday 9 January 2012

SMILE FOR THIS YEAR :)




setelah beberapa tahun baru berlalu , baru hari ni aku dapat update. tadi tiba- tiba ayah hulur laptop. terkejut jugak la aku. buatnya tak terkejut ? hari sekolah dia bagi aku online. muka memang terkejut sangat la tapi dalam hati berbunga indah ditaman. *ni gaya jimi asmara.*

bukak sekolah , kerja sekolah , segala portfolio kena siapkan. kena tonyoh dengan clorox banyak - banyak. memang berbengong jugak la aku. segala benda kena sumbat. hari hujung minggu pun tak boleh tarik nafas lama - lama snagat dah. tahun honeymoon dah lepas. warghhhhhhhhhhh ! memang kena struggle separuh mati punya. 

kalau belum pukul 12 jangan harap la nak tidur. kalau dapat tidur pun dah kira bersyukur sangat -sangat. baru sekarang rasa betapa pentingnya masa tidur yang dulu aku sibuk pendekkan. ^_* benda - benda semua macam angin lalu. haiyoo. masa nak bertext segala bagai makin menanmbah. 

setiap hari mesti akna lupa ada kerja sekolah apa. sebab terlampau lampau lampau lampau banyak. esoknya kena terus hantar. grrr~ memangla. pendekkan cerita , cerita aku 2x5 je dengan dia.

Nota Permintaan.



ada orang mintak aku links header , jadi aku bagi. credit ta-hu ! 
tyra , Una



0 Comment :