Friday 3 February 2012

Awak Kekasih Hati Saya ?

 
Tumblr_lytgjvcut21qzh7tdo1_500_large






Sebenarnya nak bagi korang dengar lagu sebelum mulakan entri kali ini , tapi takpalah. korang baca je la eh untuk kali ini. entri ni pun tak panjang mana pun. korang baca and faham saja. :132:

Mungkin kau tertanya - tanya erti perhantianku terhadapmu ,
Pastikau meneka - neka apa yang tersirat dalam gerakku , 
Akulah serpihan kisah masa lalumu , 
Yang sekadar ingin tahu keadaanmu ,
Tak pernah aku bermaksud mengusikmu ,
 mengganggu setiap kenteteraman hidupmu ,
Hanya tak mudah bagiku lupakanmu ,
Dan pergi menjauh ,
Beri sedikit waktu ,
Agarku terbiasa ,
Bernafas tanpamu.


Nota Doktor


Saya tuju lagu ini untuk seseorang. saya betul - betul susah nak lupakan awak. maafkan saya. attention ini bukan si capital M.



Heartfelt ,
Querido. 

0 Comment :