Tuesday 13 March 2012

Hari Selesa

Tumblr_lwdr6ytst21qazj2jo1_1280_large 

Baru sahaja mejahanamkan blog Kelas. sesuka hati Shah je pergi jadi washed denim template. tak mintak persetujuaan Puan Presiden. lepas habis buat baru terfikir nak bagi tahu Puan presiden. \apa la nak jadi aku ni/

Pagi tadi ada kelas tambahan Math. Shah dengan bangganya masuk sekola dengan seluar jeans. \ala rileks la cuti kutt !/ stop jap dekat papan kenyataan betulkan tudung yang macam tah hapa hapa tah. naik motor kutt. habis helmet buat hancur awning tudung. -.-"

Dengan menyanyi lagu tuttttttttttttttttt berjalan ke surau. budak lelaki tegur. buat dekk je sebab tengah khusyuk menyanyi. tegur Jai :

'aku text tak balas apa la kau Jai !'

sengaja je cakap kuat - kuat. \bukannya orang sekeliling ambek kesah pun/ semua tengah bergossip. kul 8.30 semua naik kelas. Shah masuk kelas terus kena tegur :

'lain kali jangan pakai seluar jeans. walaupun cuti , kita tetap dalam sekolah"

okeey fine , nasihat diterima :)

Balik naik bas , walaweh pak cik Rapid tu baik la hari ni , datang awal gi-la. ^_^ naik bas semua orang pandang. kenapa pakcik pakcik sekalian dekat muka saya ada benda yang pelik ke ? buat muka selamba terus duduk.Turun - turun bas terus pergi serbu rumah Iman. walaweh , Gi-la tahap petala kelapan aku rindu kau ! kitaorang borak sampai ke petang. tak hingat dunia. gelak sampai pipi merah + sakit. siap opah Shah mara. hihihi. 

Aku rindu Dia :D


Heartfelt ,
Querido. 

0 Comment :