Friday 23 March 2012

SAYA :) (second Edited)

Tumblr_m11kr5xgjd1qieq9mo1_500_large 

Hari Rabu - Keputusan SPM keluar. dalam rumah semua bedebar menanti keputusan kakak sedara. -.-" Shah yang tak ada kena mengena pun kena tempias. haiyooo. ^^ Syukur alhamdulilah , kakak sedara Shah dapat 6A's. gila bangga dia. Balik dari sekolah Aunty Shah terus cerita macam mana rupa dan gaya dia dapat apabila dapat keputusan tu. Uncle Jaja yang duduk dalam pejabat tu buat lawak keey. nampak je serius merius.

Hari ini sebenarnya nak buat post untuk AS. Hanya lagu okeey :)  Hey AS walaupun apa - apa yang awak buat untuk menyakitkan hati saya awak tak akan berjaya. nak tahu kenapa ? sebab sayang saya kepada awak sudah hilang sampai total. hatta , sayang sebagai kawan pun. Setiap kali saya terserempak dengan awak saya akan buat - buat tak nampak awak. sebab awak sangat ANNOYING. TERIMA KASIH TAW AWAK SEBAB BUAT SAYA SAYANG KEPADA AWAK HILANG. ^^



























Kira macam freebies la jugak. jadi terima kasih kepada Shah dan AS yang mendorong Shah buat entri kali ni. 

Kalau Sesiapa yang tak tahu siapa itu AS boleh tanya Shah. ^_^   
                                              Tengok , aku dapat hidup tanpa kau kan ? 
Sesiapa yang baik hati bagi tahu yang Shah buat entri pasal dia spesel punya. ^^  

Hearfelt ,
Querido. 

0 Comment :