Thursday 22 November 2012

Nur Haslin Said (:



Assalamualaikum.

So so , dah lama tak bersua muka , bertumbuk tampar dengan blog bahana sibuk dengan kenduri kendara orang nak bina masjid. Luls. Time Aku bila? *buat muka comel* kahkahkah. Jadinya pada pagi khamis ni cuba nak membuang masa dengan update blog dengan ayat ayat merapu mintak kaki tahap petala ke-3. ekekeke. Stop it la woi.

Okeey okeey. Kita kembali kepada agenda kita tadi yakni membincangkan orang yang paling dikehendaki di twitter iaitu : NUR HASLIN SAID. kehkehkeh. Dia mintak saya buat post pasal dia. Motif? tak tahu la. Mungkin ghindu dekat junior junior dia yang comel la kot. *gelak jahat*



Meet Nur Haslin Said yang omeyy :3

Aku panggil dia Kak Alin sebab semua orang panggil dia cenggituh. Dia ni dulu senior paling gengster dekat sekolah kau ta-hu? Ish Ish. Gua kenal dia masa tu Form 1. *masa tu gua muda mudi masih tidak tahu apa itu duckface. kahkahkah* Babak perkenalan kami sangatla tidak romantik . kahkahkah, Hal itu biar kami sahaja yang ta-hu kerana biarlah rahsia.

Berpandukan gambar di atas korang boleh nampakkan yang dia ni bukan melayu tulen? ceshhh. Dia ni ada mix chinese tak silap. Tu sebabnya dia ni putih melepak *jealous nih* and mata sepet dia yang sangat comel tu. Wakakaka. Dia ni kadang kadang jadi rakan aku bergossip. kehkehkeh. ish ish. Aku perasankan dia sejak duduk dekat poli asyik suka menternak lemak je. Tapi nasib baik tak menjejaskan kecomelan tu. :p Lepastukan dia ni ada ramai yang crush-kan dia. Tak percaya? pergi stalk Twitter dia. Link ada di atas. Haha. Soooooo , Kaka Alin Yang omeey kita dah buat Post untuk Kak Alin ! (:


Aku tahu korang tak puas tengok satu gambar sebab dia ni omeey . Nah , gambar dia lagi setempek !

Querido ,
Shah .

0 Comment :