Saturday 26 November 2011

AGENSI CARI JODOH.


Haloo everbody ! -gaya orang gediks lagi- nampak tajuk entri kali nieh ? mesti kauorang bersorak-ria kan ? mintak maaf lah ye, bukan aku yang bukak agensi cari jodoh. tapi pakcekk kesayangan aku. fyi , umur pakcekk aku hampir - hampir dengan aku. alah , yang macam cerita Elly & Epit yang dekat astro ceria tuh. ^_^ kembali kepada tajuk asal. pakcekk aku rekomenkan kawan dia dekat aku. kalau hensem , boleh lah aku fikir 10 kali. ini dakk , muka ... haduii. pakcekk aku memang mintak kaki lah. sampi hari nieh , dia dokk sibuk - sibuk rekomenkan kawan dia. haishh , pakcekk aku lah nieh. sibuk rekomenkan untuk orang , dia tuh ?  bukannye aku memilih sangat ,tapi macam kauorang tak memilih kan ? kalau pakcekk aku nak carik kan jodoh untuk aku pun , carik lah yang elok sikit. haipp.

*awak marakan saya kan ? awak cakap kita jangan text. jadinye saya hormati permintaan awak*

0 Comment :