Monday 14 November 2011

GREYSON CHANCE !


Hiyaaaaaaaaak !-aku kalau tak merapu tak boleh ke?- korang tengok tak AIM ?  wulaweyhh , serius gempak ! aku tak sangka langsung ada GREYSON CHANCE. hailaa~ naseb baek aku tunggu sampai habes. kalau tak, meraung ! ):  bila diaorang cakap ada GREYSON CHANCE , menjerit aku kat bawah sorunk- sorunk. macam orang gi-la kutt. apalha nak jadi dengan anak dara sorunk nieh.  mak aku turun terus tanya 
: napa menjerit ?
hambek kau ! tulah , kau ingat kau sorang je kat umah tuh. dah lha tengah-tengah malam. haru lha kau LOBAK. aku buat muka toya je. takkan nak cakap aku menjerit sebab GREYSON CHANCE kutt ? mau , mak aku ambek penyapu. hahahahA. (:


*SUKA GREYSON CHANCE (: AKU JADI STALKER TADI. LAWA GI-LA BLOG ORANG TUH. SANGAT LAWA KEYY . AKU PUJI IKHLAS. NGEHHH (: