Tuesday, 15 November 2011

SUKE !


KAUORANG !!! -aku suke merepex awal awal sebab tak tahu nak buat apa-  pagi tadi bangun - bangun ada selimut. bengong sekejap. semalam tido memang  tak ambek selimut dari almari. -malaz- macam mane boleh ada kat atas katil pulax ? -pelikbinajaib- dah lha selimut tuh agak tebal. dalam bilik tuh hanya seorang sahaja yang menggunakan selimut tebal , yakni KAKAK aku. bukak mata sikit tengok kat katil kakak aku. memang selimut dia yang serba 'pink' tuh tak ada.

KAKAK II : macam mana selimut awak ada kat situh ?
KAKAK I : tadi akak nampak dia macam sejuk tuh yang akak bagi kat dia.

ouh. begitu ceritanya. fyi , aku memang malaz nak ambek selimut tuh sebab mesti esoknye selimut tuh akan terpelanting kat bawah katil aku. ^__^

2 Comment :

syazana amira said...

hehe.. naseb bek kakak yang tolong selimutkan.. heheh..

silobaklobak said...

hahaha. :)