Thursday 17 November 2011

NANGES LAGI.


entri kali nieh. haduii , ngeri betul aku mendengarnye. *macamhapatah.  tak sangka langsung aku yang gagah perkasa nieh boleh nanges lagi. *perasaannye kau !. kau ingat nanges tuh salah ke ?  

WARRGHHH ! sebab apa aku MENANGES tadi ? dah lha depan orang ramai. public weyhh ! malu sehh. *____* ENCIK ANGAU asyik tanya je kenapa menanges. *sayang jugax kat aku ehh ? betul - betul aku tak tahu kenapa aku menanges depan public. haduii , cume 1 je : aku STRESS ! lepas nanges tuh aku terus rasa satu beban terlepas. lega sangat. tapi ENCIK ANGAU sangat risau pasal aku. sebab dia pernah tengok aku nanges. *damm it. tapi sekejap je aku nanges. *gila nak lama - lama ? depan public uh. ENCIK ANGAU jangan risau keey ? kawan kau nieh tak apa - apa. I okeey :)


*MALAYSIA TERHEBAD !

0 Comment :